Servicii

  1. Analiza initiala a intentiei beneficiarului si posibilitatea ca aceasta sa fie pusa in practica. Discutia initiala presupune informarea din partea beneficiarului cu privire la ceea ce isi doreste sa obtina, posibilitatile financiare proprii si suma pe care urmareste sa o acceseze.
  2. Verificarea eligibilitatii beneficiarului in ceea ce priveste accesarea fondurilor europene. Consultantul il va informa pe beneficiar cu privire la conditiile pe care trebuie sa le indeplineasca pentru a accesa fonduri europene, bazandu-se pe corectitudinea informatiilor primite din partea acestuia.
  3. Identificarea programului operational prin care activitatea beneficiarului poate accesa fonduri europene. Consultantul va prezenta beneficiarului toate posibilitatile prin care acesta poate accesa fonduri europene, respectiv programe operationale si axe prioritare, precum si modalitatea derularii fiecarei variate posibile, urmand ca beneficiarul sa o aleaga pe cea dorita.
  4. Intocmirea unui mini rezumat al desfasurarii procesului de accesare a fondurilor, pentru informarea beneficiarului. Consultantul va intocmi in scris sau printr-o discutie libera un plan de actiune, informand beneficiarul cu privire la etapele de parcurs, limitele de timp si obligatiile fiecarei parti.
  5. Achizitionarea de materiale informative privind infiintarea si desfasurarea activitatii propusa de beneficiar. La cererea beneficiarului, consultantul poate achizitiona materiale informative cu privire la activitatea ce urmeaza sa se desfasoare, respectiv carti, brosuri, CD-uri sau de orice alta natura, in functie de preferintele beneficiarului.
  6. Identificarea unor alte puncte de desfasurarea a respectivei afaceri, in tara si nu numai. Pentru o informare cat mai detaliata si la cererea beneficiarului, consultantul poate cauta alte afaceri similare celei ce urmeaza a fi deschisa, atat pe plan national, cat si international.
  7. Realizarea unor prime contacte intre beneficiar si posibili furnizori pentru activitatea sa. Consultantul stabileste impreuna cu beneficiarul contacte initiale si chiar precontracte cu posibilii furnizori ai afacerii celui din urma.
  8. Realizarea unor prime contacte intre beneficiar si posibili clienti pentru activitatea sa. Consultantul stabileste impreuna cu beneficiarul contacte initiale si chiar precontracte cu posibilii clienti ai afacerii celui din urma.
  9. Informarea beneficiarului cu privire la documentele, avizele si restul documentatiei care trebuie anexata proiectului. Consultantul il va informa pe beneficiar cu privire la toate documentele pe care acesta din urma trebuie sa le puna initial la dispozitia consultantului, precum si avizele/ aprobarile si diplomele pe care primul trebuie sa le obtina, dar si timpul in care trebuie sa o faca.
  10. Completarea cererii de finantare. Dupa stabilirea tuturor detaliilor privind sumele ce urmeaza a fi accesate, consultantul va completa cererea de finantare.
  11. Realizarea memoriului justificativ necesar proiectului. Dupa obtinerea tuturor documentelor necesare, consultantul va realiza memoriul justificativ si il va prezenta beneficiarului.
  12. Realizarea studiului de fezabilitate necesar proiectului. In cazul proiectelor ce prevad lucrari de constructii, consultantul va realiza studiul de fezabilitate si il va prezenta beneficiarului.
  13. Realizarea bugetului indicativ necesar proiectului. Consultantul va completa in mod corect si in functie de obiectivele proiectului bugetul indicativ si toate anexele acestuia presupuse de catre proiect.
  14. Obtinerea ofertelor privind achizitionarea materialelor si a utilajelor propuse prin proiect. La cererea beneficiarului, consultantul va obtine toate ofertele sau doar o parte dintre acestea, urmand ca acesta din urma sa stabileasca pe care le va lua in considerare privind achizitiile de materiale si/ sau servicii ce urmeaza a fi facute dupa aprobarea proiectului.
  15. Anexarea tutoror documentelor, punerea acestora in ordine si intocmirea propriu-zisa a proiectului. In stadiul final, consultantul va intocmi propriu-zis proiectul, respectiv va pune in ordine toate documentele, va realiza toate exemplarele cerute si le va pune la dispozitia beneficiarului, in timp util.
  16. Insotirea beneficiarului la autoritatile statului, pentru depunerea proiectului. La cererea beneficiarului, consultantul il va insoti pe beneficiar pe parcursul depunerii formei finale a proiectului, aceasta realizandu-se online sau in persoana la institutiile competente.
  17. Consultanta acordata beneficiarului de-a lungul etapelor de evaluare a proiectului de accesare a fondurilor europene. Consultantul va fi informat de catre beneficiar cu privire la stadiul evaluarii proiectului, eventualele completari sau ajustari, pana in momentul in care proiectul va fi aprobat si va incepe procesul propriu-zis de accesare a fondurilor europene.

 

Untitled Document
Untitled Document